FANDOM

Joey Wheeler
Joey Wheeler
Japońskie imię ジョーイウィーラー
Romanizacja imienia Jounouchi Katsuya
Alternatywne imiona Joey (dubbing)
Płeć Mężczyzna
Debiut Odcinek 1 (Toei)
Odcinek 1 (NAS)
As Red-Eyes B. Dragon

Joey Wheeler to jeden z głównych bohaterów i protagonista pierwszej i drugiej serii anime. Jego najlepszym przyjacielem jest Yugi Muto, to właśnie dzięki niemu Joey potrafi grać w pojedynki potworów.

BiografiaEdytuj

Seria ToeiEdytuj

Główny artykuł: Joey Wheeler (Toei)

Seria NASEdytuj

Gdy Solomon Muto zostaje pokonany przez Seto Kaibe, który porwał jego najcenniejszą kartę, Joey odczuwa wielką złość do niego. Po stoczeniu pojedynku z Tèą okazuje się, że nie jest zbyt dobry w Pojedynkach Potworów, więc Yugi sugeruje mu, aby wziął lekcje od jego dziadka - Solomona Muto.Szkolenie okazuje się bardzo rygorystyczne i dlugie. Jednak Joey radzi sobie i staje się silniejszym graczem. Towarzyszy on Yugiemu w turnieju o tytuł Mistrza Królestwa Pojedynków. Bierze w nim udział po to, aby pomóc mu uratować dziadka, którego duszę porwal Pegasus,  ale także po to, by wygrać i zapłacić za operację oczu swojej siostry Serenity. Dostaje od Yugiego jedną gwiazdkę, która potrzebna jest do wzięcia udziału w tym turnieju. Podczas podróży statkiem do Królestwa Pojedynków dostaje także kartę Czarodzieja Czasu. Tu także po raz pierwszy spotyka Mai Valentine, która mówi, że nie jest wart jej czasu. Weevil podstępnie wyrzuca karty Exodii (Exodia the Forbidden One, Right Leg of the Forbidden One, Right Arm of the Forbidden One, Left Arm of the Forbidden One, Left Leg of the Forbidden One) za burtę. Wtedy Joey, aby po raz kolejny pomóc przyjacielowi, rzuca się za nimi do wody. Udaje mu się wyłowić dwie z nich. Yugi także skacze do wody, aby ratować Joeya. Oboje zostają ocaleni przez Tèę i Tristana, którym udało się wkraść na statek.

Ten artykuł wymaga rozbudowania. Pomóż Yu-Gi-Oh! Wiki, dodając brakujące informacje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki