FANDOM

Kragen Spawn

ステルス・クラーゲン・エフィラ Stealth Kurāgen Ephyra

Stealth Kurāgen Ephyra ZEXAL
Romanizacja imienia Suterusu Kurāgen Efira
Tłumaczenie imienia ang. Potomstwo Kragena
jap. Przyczajony Kuragen - Efira
Stopień 4 RankRankRankRank
Atrybut Water WATER
Typ potwora Aqua/Xyz/Effect
Atak i obrona 1900/1500
Materiały 2 WODNE potwory na poziomie 4
Tekst karty
Once per turn, during either player's turn: You can target 1 WATER monster on the field; destroy that target, and if you do, inflict damage to the controller equal to its ATK on the field. If this card is destroyed: You can Special Summon a number of "Number 4: Stealth Kragen" or "Kragen Spawn" from your Extra Deck or Graveyard, except this card, equal to the number of Xyz Materials that were attached to this card, then attach the Xyz Materials in your Graveyard that were attached to this card to the Special Summoned monster(s) as Xyz Materials.
Tłumaczenie
Raz na turę, podczas tury, któregokolwiek z graczy: możesz wybrać 1 WODNEGO potwora na polu; zniszcz ten cel i gdy to zrobisz, zadaj obrażenia jego kontrolerowi równe jego wartości ataku na polu. Gdy ta karta zostanie zniszczona: możesz specjalnie przyzwać, oprócz tej karty, "Number 4: Stealth Kragen" lub "Kragen Spawn" ze swojej dodatkowej talii lub cmentarzyska, w ilości Xyz-materiałów, które były dołączone do tej karty, po czym dołącz Xyz-materiały dołączone wcześniej do tego potwora z twojego cmentarzyska do nowo przyzwanego potwora/potworów jako Xyz-materiały.
Debiut w anime
TCG/OCG
  • Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG/OCG
Ciekawostki
  • "Kurāgen" to połącznie słów "Kurage" (jap. meduza) i "Kraken".
  • "Efira" to jedno ze stadiów rozwojowych meduzy.
Archetyp/Seria
Więcej
Galeria
Rank4 ATK1900/DEF1500

Więcej z Fandomu

Losowa wiki