FANDOM

Lightray Gearfried
Lightray Gearfried LCJW
Japońskie imię ライトレイ ギア・フリード
Romaji Raitorei Gia Furīdo
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Light LIGHT
Typ Warrior/Effect
Atak i obrona 2800/2200
Kod 04722253
Archetyp/seria Lightray, Gearfried
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Lightray Gearfried (jap. ライトレイ ギア・フリード Raitorei Gia Furīdo) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned or Set. Must be Special Summoned (from your hand) by having 5 or more LIGHT monsters with different names in your Graveyard, and cannot be Special Summoned by other ways. Once per turn, during either player's turn, when a Spell/Trap Card is activated: You can banish 1 Warrior-Type monster from your Graveyard; negate the activation, and if you do, destroy it. All face-up monsters you control must be Warrior-Type to activate and to resolve this effect.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie przyzwana bądź ustawiona. Musi zostać specjalnie przyzwana (z twojej ręki), poprzez posiadanie 5 lub więcej ŚWIETLNYCH potworów, o różnych nazwach w twoim cmentarzu i nie może zostać specjalnie przyzwana w inny sposób. Raz na turę, w trakcie tury, któregokolwiek z graczy, gdy karta zaklęcia/pułapki zostaje aktywowana: Możesz usunąć jednego potwora typu wojownika ze swojego cmentarza; zaneguj aktywację i jeśli to zrobisz, zniszcz ją. Wszystkie odkryte potwory, które kontrolujesz muszą być typu wojownika, aby aktywować i rozwiązać ten efekt.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • hiszpański: Gearfried Rayoluz
  • koreański: 라이트레이 기어프리드
  • niemiecki: Lichtstrahl-Gerfried
  • włoski: Gearfried Raggiodiluce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki