FANDOM

Madolche Baaple
Madolche Baaple REDU
Japońskie imię マドルチェ・メェプル
Romaji Madoruche Mēpuru
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Beast/Effect
Atak i obrona 0/1800
Kod 49374988
Archetyp/seria Madolche
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Madolche Baaple (jap. マドルチェ・メェプル Madoruche Mēpuru) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

When this card you control is destroyed by your opponent's card (either by battle or by card effect) and sent to your Graveyard: Shuffle this card into your Deck. Once per turn: You can target 1 face-up Attack Position "Madolche" monster you control and 1 face-up Attack Position monster your opponent controls; if both monsters are still on the field, change them to face-up Defense Position, and if you do, the ones changed by this effect cannot have their battle positions changed until the end of your opponent's next turn.

Tłumaczenie Edytuj

Gdy ta karta będąc pod twoją kontrolą zostaje zniszczona przez kartę przeciwnika (w walce lub przez efekt) i wysłana na twój cmentarz: Wtasuj ją do talii. Raz na turę: Możesz wybrać jednego odkrytego potwora "Madolche" w pozycji ataku, którego kontrolujesz]] i jednego potwora w pozycji ataku kontrolowanego przez przeciwnika; jeśli oba potwora nadal znajdują się na polu zmień je do odkrytej pozycji obronnej, jeśli to zrobisz, ich pozycja nie może zostać zmienia do końca następnej tury przeciwnika.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki