FANDOM

Mermail Abyssgaios

水精鱗-ガイオアビス

Mermail Gaioabyss ABYR.png
Kana マーメイル-ガイオアビス
Romanizacja imienia Māmeiru - Gaioabisu
Stopień 7 Rank.pngRank.pngRank.pngRank.pngRank.pngRank.pngRank.png
Atrybut Water.png WATER
Typ potwora Aqua/Xyz/Effect
Atak i obrona 2800/1600
Kod 74371660
Materiały 2 WODNE potwory na poziomie 7
Tekst karty
While this face-up card has Xyz Material, Level 5 or higher monsters cannot attack. Once per turn, during either player's turn: You can detach 1 Xyz Material from this card; negate the effects of all face-up monsters your opponent currently controls that have less ATK than this card, until the end of the turn.
Tłumaczenie
Gdy ta odkryta karta ma Xyz-materiał, potwory na poziomie 5 lub wyższym nie mogą atakować. Raz na turę, podczas tury któregokolwiek z graczy: Możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; anuluj efekty wszystkich odkrytych potworów przeciwnika do końca tury, których atak jest niższy od ataku tej karty.
Zestawy
Ciekawostki
  • "Mermail" powstało z połączenia dwóch angielskich słów - "mermaid" (syrena) i "mail" (pancerz). "Abyssturge" wywodzi się od dwóch angielskich słów - "Gaia" (Gaja) i "abyss" (otchłań). Sam potwór zdaje się bazować na Posejdonie.
  • Dół tego stwora mocno przypomina Kaiōryū Poseidra. Co więcej, Poseidra jest WODNYM potworem na poziomie 7 - takim jak wymagany przy przyzwaniu Abyssgaios.
Archetyp/Seria
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Więcej z Fandomu

Losowa wiki