Mermail Abysstrite

水精鱗-アビストリーテ

Mermail Abysstrite CBLZ
Kana マーメイル-アビストリーテ
Romanizacja imienia Māmeiru - Abisutorīte
Stopień 3 RankRankRank
Atrybut Water WATER
Typ potwora Sea Serpent/Xyz/Effect
Atak i obrona 1600/2800
Kod 59170782
Materiały 3 potwory na poziomie 3
Tekst karty
During either player's turn, when your opponent targets exactly 1 face-up "Mermail" monster you control for an attack, or with a Spell/Trap effect that could have targeted this card (except during the Damage Step): You can detach 1 Xyz Material from this card; that attack/effect now targets this card. When this card is destroyed and sent to the Graveyard: You can target 1 "Mermail" monster in your Graveyard, except "Mermail Abysstrite"; Special Summon that target.
Tłumaczenie
W trakcie tury, któregokolwiek z graczy, gdy twój przeciwnik wybiera dokładnie jednego odkrytego potwora "Mermail", którego kontrolujesz jako cel ataku lub efektem karty zaklęcia/pułapki, która mogłaby wpłynąć na tę kartę (z wyjątkiem kroku obrażeń): Możesz odłączyć 1 Xyz-Materiał od tej karty; ten atak/efekt teraz dotyczy tej karty. Gdy ta karta zostaje zniszczona i wysłana na cmentarz: Możesz wybrać jednego potwora "Mermail" ze swojego cmentarza, z wyjątkiem "Mermail Abysstrite"; specjalnie go przyzwij.
Zestawy
Archetyp/Seria
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Więcej z Fandomu