FANDOM

Mimiclay

モノマネンド

Mimiclay NECH
Romanizacja nazwy Monomanendo
Tłumaczenie nazwy Imitująca glina
Rodzaj karty Spell icon SPELL CARD
Właściwość karty Normal Normal Spell
Prędkość 1
Kod 05972394
Tekst karty

If your opponent controls a monster: Target 1 Level 2 or lower Defense Position monster you control: Special Summon from your deck, in Defense Position, 1 monster with the same name as that monster but banish it when it leaves the field. You can only activate 1 "Mimiclay" per turn.

Target 1 Level 3 or lower Attack Position monster you control, then change it to face-up Defense Position; Special Summon this card as an Effect Monster (Level 1/ATK 0/DEF 0) with the same name, Type, Attribute and effect as that target. (This card is also still a Spell Card.) When that target leaves the field, destroy this card.

Tłumaczenie

Jeśli twój przeciwnik kontroluje potwora: obierz za cel 1 kontrolowanego przez ciebie potwora w pozycji obronny na poziomie 2 lub niższym: specjalnie przyzwij ze swojej talii w pozycji obrony 1 potwora o takim samym imieniu, ale zbanuj go gdy opuści pole. Możesz aktywować tylko 1 kartę "Mimiclay" na turę.

Obierz za cel 1 kontrolowanego przez ciebie potwora w pozycji ataku na poziomie 3 lub niższym, po czym zmień go do pozycji obrony; specjalnie przyzwij tę kartę jako potwora efektu (Poziom 1/ATK 0/DEF 0) o takim samym imieniu, typie, atrybucie i efekcie co ten cel (ta karta jest wciąż kartą zaklęcia). Gdy ten cel opuści pole, zniszcz tę kartę.

Zestawy
Anime
Ciekawostki
  • Japońska nazwa tej karty to połączenie japońskich słów "Monomane" (imitowanie) i "Nendo" (glina).
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata