FANDOM

Mirror Resonator
Mirror Resonator HSRD
Japońskie imię ミラー・リゾネーター
Romaji Mirā Rizonētā
Polskie tłumaczenie Lustrzany rezonator
Poziom 1 Level
Atrybut Light LIGHT
Typ Fiend/Tuner/Effect
Atak i obrona 0/0
Kod 40159926
Archetyp/seria Resonator
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Mirror Resonator (jap. ミラー・リゾネーター Mirā Rizonētā) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

TCG Edytuj

If your opponent controls a face-up monster(s) that was Special Summoned from the Extra Deck and you do not, while this card is in your hand or Graveyard: You can Special Summon this card, but banish it when it leaves the field. You can only use this effect of "Mirror Resonator" once per turn. Once per turn: You can target 1 face-up monster your opponent controls; treat this card's Level as that monster's original Level if this card is used for a Synchro Summon this turn.

Tag Force 6 Edytuj

If your opponent controls a Synchro Monster, you can Special Summon this card (from your hand). When Summoned this way: You can target 1 Synchro Monster your opponent controls; this card's Level becomes the same as that target's.

Tłumaczenie Edytuj

TCG Edytuj

Jeśli twój przeciwnik kontroluje odkrytego potwora(y) specjalnie przyzwanego z dodatkowej talii, a ty nie kontrolujesz takiego potwora, podczas gdy ta karta znajduje się w twojej ręce lub na cmentarzysku: możesz specjalnie przyzwać tę kartę, ale zbanuj ją, gdy opuści pole. Możesz skorzystać z tego efektu "Mirror Resonator" tylko raz na turę. Raz na turę: możesz obrać za cel 1 odkrytego potwora kontrolowanego przez twojego przeciwnika; jeśli ta karta zostanie użyta jako materiał synchroniczny podczas tej tury, uznaj poziom tej karty za taki sam jak tamtego potwora.

Tag Force 6 Edytuj

Jeśli twój przeciwnik kontroluje synchronicznego potwora, możesz specjalnie przyzwać tę kartę (ze swojej ręki). Jeśli ta karta zostanie przyzwana w ten sposób: możesz obrać za cel 1 synchronicznego potwora kontrolowanego przez twojego przeciwnika; poziom tej karty staje się taki sam jak tamtego celu.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Gry Edytuj

Status Edytuj