Noble Knight Joan
Noble Knight Joan CBLZ.png
Japońskie imię 聖騎士ジャンヌ
Kana せいきしジャンヌ
Romaji Seikishi Jannu
Polskie tłumaczenie ang. Szlachetny rycerz, Joan
jap. Święty rycerz, Jeanne
Poziom 4 Level.pngLevel.pngLevel.pngLevel.png
Atrybut Light.png LIGHT
Typ Warrior/Effect
Atak i obrona 1900/1300
Kod 18426196
Archetyp/seria Noble Knight
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Noble Knight Joan (jap. 聖騎士ジャンヌ Seikishi Jannu) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

If this card attacks, it loses 300 ATK during the Damage Step only. If this card in your possession is destroyed by your opponent's card (either by battle or by card effect) and sent to your Graveyard: You can send 1 card from your hand to the Graveyard then target 1 Level 4 or lower Warrior-Type monster in your Graveyard; add that target to your hand.

Tłumaczenie Edytuj

Jeśli ta karta atakuje, traci 300 ataku, tylko podczas kroku obrażeń. Jeśli ta karta będąc w twoim posiadaniu zostaje zniszczona przez kartę przeciwnika (w walce bądź przez efekt karty) i wysłana na twój cmentarz: Możesz wysłać jedną kartę ze swojej ręki na cmentarz, następnie wybrać potwora typu wojownika na poziomie 4 lub niższym ze swojego cmentarza; weź go do ręki.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

Więcej z Fandomu