Number 107: Galaxy-Eyes Tachyon Dragon

No.107銀河眼の時空竜

No107 GalaxyEyes Tachyon Dragon LTGY
Kana ナンバーズ107ギャラクシーアイズ・タキオン・ドラゴン
Romanizacja imienia Nanbāzu Hyakunana Gyarakushīaizu Takion Doragon
Tłumaczenie imienia Numer 107: Galaktycznooki Tachionowy Smok
Stopień 8 RankRankRankRankRankRankRankRank
Atrybut Light LIGHT
Typ potwora Dragon/Xyz/Effect
Atak i obrona 3000/2500
Kod 88177324
Materiały 2 potwory na poziomie 8
Tekst karty

Once per Battle Phase, at the start of your Battle Phase: You can detach 1 Xyz Material from this card; negate the effects of all other face-up monsters currently on the field, also their ATK and DEF become their original ATK and DEF, and if you do any of these, during the Battle Phase this turn, each time an opponent's card effect resolves, this card gains 1000 ATK until the end of the Battle Phase, also, it can make a second attack during each Battle Phase this turn.

Cannot be destroyed by battle except with "Number" monsters. Once per turn, during either player's turn, if all monsters the turn player controls have attacked this turn: You can detach 1 Xyz Material from this card; negate the effects of all other face-up monsters on the field, and if you do, their ATK and DEF become their original ATK and DEF, then if a card or effect was activated during this turn's Battle Phase, this card gains 1000 ATK until the End Phase and it can attack once again this turn.

Tłumaczenie

Raz na fazę bitwy, na początku twojej fazy bitwy: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; anuluj efekty wszystkich innych odkrytych potworów obecnych na polu i przywróć ich atak oraz obronę do oryginalnych wartości, gdy ten efekt został użyty w fazie bitwy tej tury, za każdym razem gdy twój przeciwnik pomyślnie aktywował efekt karty: ta karta zyskuje 1000 ataku do końca fazy bitwy i może zaatakować dwukrotnie podczas każdej fazy bitwy w tej turze.

Nie może zostać zniszczony w walce przez potwory inne niż "Number". Raz na turę, podczas tury któregokolwiek z graczy, jeśli wszystkie potwory kontrolowane przez gracza zaatakowały w tej turze: Możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; anuluj efekty wszystkich innych odkrytych potworów na polu i jeśli to zrobisz przywrócić ich atak i obronę do oryginalnych wartości, następnie jeśli karty lub efekt został aktywowany podczas fazy bitwy w tej turze, ta karta zyskuje 1000 punktów ataku do fazy końcowej i może zaatakować jeszcze raz w tej turze.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Number 107: Galaxy-Eyes Tachyon Dragon (anime)

  • Galaxy-Eyes Tachyon Dragon to kluczowa karta Misaela.
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Więcej z Fandomu