FANDOM

Number 9: Dyson Sphere

No.9天蓋星 ダイソン・スフィア

No9 Dyson Sphere ABYR.png
Kana ナンバーズ9てんがいせい ダイソン・スフィア
Romanizacja imienia Nanbāzu Kyū Tengaisei Daison Sufia
Stopień 9 Rank.pngRank.pngRank.pngRank.pngRank.pngRank.pngRank.pngRank.pngRank.png
Atrybut Light.png LIGHT
Typ potwora Machine/Xyz/Effect
Atak i obrona 2800/3000
Kod 01992816
Materiały 2 potwory na poziomie 9
Tekst karty
Once per Battle Step, during your opponent's turn, if this card with Xyz Material is attacked: Negate the attack (this is a Quick Effect). When this card is targeted for an attack while it has no Xyz Materials: You can target 2 monsters in your Graveyard; attach those targets to this card as Xyz Materials. During your Main Phase 1: You can detach 1 Xyz Material from this card; this card can attack your opponent directly this turn. Your opponent must control a monster with higher ATK than this card for you to activate and to resolve this effect.
Tłumaczenie
Raz na krok obrażeń, podczas tury twojego przeciwnika, jeśli ta karta posiadając Xyz Materiał zostaje zaatakowana: Zaneguj atak (jest to Quick Effect). Gdy ta karta nie mając Xyz Materiałów zostaje obrana za cel ataku: Możesz wybrać 2 potwory ze swojego cmentarza; dołącz je do tej karty jako Xyz Materiały. Podczas twojej fazy głównej 1: Możesz odłączyć 1 Xyz Materiał od tej karty; tej tury może ona bezpośrednio zaatakować twojego przeciwnika. Twój przeciwnik musi kontrolować potwora z wyższym atakiem od tej karty, abyś mógł aktywować i wykonać ten efekt.
Zestawy
Ciekawostki
  • Ta karta bazuje na hipotetycznej megastrukturze zwanej Sferą Dysona
Archetyp/Seria
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Więcej z Fandomu

Losowa wiki