FANDOM


Ten artykuł dotyczy legalnej wersji karty Obelisk the Tormentor. Jeśli szukałeś jej pierwszej wersji, zob. Obelisk the Tormentor (oryginalna wersja).

Obelisk the Tormentor

オベリスクの巨神兵

Obelisk the Tormentor PGLD
Kana オベリスクのきょしんへい
Romanizacja imienia Oberisuku no Kyoshinhei
Tłumaczenie imienia ang. Obelisk Oprawca
jap. Kamienny boży żołnierz Obelisku
Poziom 10 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Divine DIVINE
Typ potwora Divine-Beast/Effect
Atak i obrona 4000/4000
Tekst karty
Requires 3 Tributes to Normal Summon (cannot be Normal Set). This card's Normal Summon cannot be negated. When Normal Summoned, cards and effects cannot be activated. Cannot be targeted by Spells, Traps, or card effects. During the End Phase, if this card was Special Summoned: Send it to the Graveyard. You can Tribute 2 monsters; destroy all monsters your opponent controls. This card cannot declare an attack the turn this effect is activated.
Tłumaczenie
Wymaga 3 trybutów do normalnego przyzwania (nie może zostać normalnie ustawiony). Normalne przyzwanie tej karty nie może zostać anulowane. Gdy ta karta zostanie normalnie przyzwana, karty i efekty nie mogą zostać aktywowane. Nie może stać się celem zaklęć, pułapek lub efektów kart. Podczas fazy końcowej, jeśli ta karta została specjalnie przyzwana: wyślij ją na cmentarzysko. Możesz poświęcić 2 potwory; zniszcz wszystkie potwory kontrolowane przez twojego przeciwnika. Ta karta nie może zadeklarować ataku podczas tury, w której został aktywowany ten efekt.
Zestawy
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.