FANDOM

Performapal Camelump
Performapal Camelump CORE
Japońskie imię EMラクダウン
Kana エンタメイトラクダウン
Romaji Entameito Rakudaun
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Skala wahadła 2 Pendulum Scale
Typ Beast/Pendulum/Effect
Atak i obrona 800/1800
Kod 44481227
Archetyp/seria Performapal
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Performapal Camelump (jap. EMラクダウン Entameito Rakudaun, jap. "Entermate Rakudown") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Pendulum Effect:
Once per turn, during your Main Phase 1: You can target 1 face-up monster you control; the monsters your opponent currently controls lose 800 DEF until the end of this turn, and if they do, if the targeted monster attacks a Defense Position monster this turn, inflict piercing battle damage to your opponent. (These effects remain even if this card leaves the field.)
Monster Effect:
If this card is destroyed by battle: You can make the monster that destroyed this card lose 800 ATK.

Tłumaczenie Edytuj

Efekt wahadła:
Raz na turę, podczas twojej fazy głównej: możesz obrać za cel 1 odkrytego potwora, którego kontrolujesz; potwory aktualnie kontrolowane przez twojego przeciwnika tracą 800 punktów obrony do końca tej tury i gdy tak się stanie, jeśli obrany za cel potwór zaatakuje podczas tej tury potwora w pozycji obrony, zadaj przebijające obrażenia bitewne twojemu przeciwnikowi (te efekty trwają dalej nawet jeśli ta karta opuści pole).
Efekt potwora:
Jeśli ta karta zostanie zniszczona w walce: możesz spowodować, że potwór, który zniszczył tę kartę, straci 800 punktów ataku.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Japońskie imię tej karty to połączenie słów 駱駝 rakuda (jap. "wielbłąd") i "down" (ang. "dół").

Status Edytuj