FANDOM

Performapal Drummerilla
Performapal Drummerilla CORE
Japońskie imię EMドラミング・コング
Kana エンタメイトドラミング・コング
Romaji Entameito Doramingu Kongu
Polskie tłumaczenie jap. Entermate - Kong-perkusista
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Skala wahadła 2 Pendulum Scale
Typ Beast/Pendulum/Effect
Atak i obrona 1600/900
Kod 70479321
Archetyp/seria Performapal
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Performapal Drummerilla (jap. EMドラミング・コング Entameito Doramingu Kongu, "Entermate Drumming Kong") – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Pendulum Effect:
Once per turn, when an attack is declared involving a monster you control and an opponent's monster: You can target that monster you control; it gains 600 ATK until the end of the Battle Phase (even if this card leaves the field).
Monster Effect:
If there are no monsters on the field, you can Normal Summon this card without Tributing. If this card is Normal Summoned without Tributing, its Level becomes 4. Once per turn, when an attack is declared involving a monster you control and an opponent's monster: You can target that monster you control; it gains 600 ATK until the end of the Battle Phase.

Tłumaczenie Edytuj

Efekt wahadła:
Raz na turę, gdy zostanie zadeklarowany atak, w którym bierze udział kontrolowany przez ciebie potwór i potwór przeciwnika: możesz obrać za cel tego kontrolowanego przez ciebie potwora; ten cel zyskuje 600 punktów ataku do czasu zakończenia fazy bitwy (nawet jeśli ta karta opuści pole).
Efekt potwora:
Jeśli na polu nie ma żadnych potworów, możesz normalnie przyzwać tę kartę bez trybutu. Jeśli ta karta zostanie normalnie przyzwana bez trybutu, jej poziom wynosi 4. Raz na turę, gdy zostanie zadeklarowany atak, w którym bierze udział kontrolowany przez ciebie potwór i potwór przeciwnika: możesz obrać za cel tego kontrolowanego przez ciebie potwora; ten cel zyskuje 600 punktów ataku do czasu zakończenia fazy bitwy.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Anime Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Angielskie imię tej karty to połączenie słów "drummer" (ang. "perkusista") i "gorilla" (ang. "goryl").

Status Edytuj