FANDOM

Performapal Lizardraw

EMリザードロー Entermate Lizardraw

Performapal Lizardraw CROS
Kana エンタメイトリザードロー
Romanizacja imienia Entameito Rizādorō
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ potwora Reptile/Pendulum/Effect
Atak i obrona 1200/600
Kod 73130445
Tekst karty
Pendulum Effect:

If you have a "Performapal" card in your other Pendulum Zone, except "Performapal Lizardraw": You can destroy this card, and if you do, draw 1 card. You can only use this effect of "Performapal Lizardraw" once per turn.
Monster Effect:
If another face-up monster you control is destroyed by your opponent's attack or card effect: You can draw cards equal to the number of "Performapal" monsters you currently control. You can only use this effect of "Performapal Lizardraw" once per turn.

Tłumaczenie
Efekt wahadła:

Jeśli masz kartę "Performapal" w swojej drugiej strefie wahadła, oprócz "Performapal Lizardraw": możesz zniszczyć tę kartę i gdy to zrobisz, dobrać 1 kartę. Możesz skorzystać z tego efektu "Performapal Lizardraw" tylko raz na turę.
Efekt potwora:
Jeśli inny odkryty, kontrolowany przez ciebie potwór zostanie zniszczony przez atak lub efekt karty przeciwnika: możesz dobrać tyle kart, ile obecnie kontrolujesz potworów "Performapal". Możesz skorzystać z tego efektu "Performapal Lizardraw" tylko raz na turę.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Performapal Lizardraw (anime)

Ciekawostki
  • Imię tego potwora to połączenie angielskich słów "lizard" (jaszczurka) i "draw" (dobierać karty).
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata