FANDOM

Princess Cologne

プリンセス・コロン

Princess Cologne NUMH
Romanizacja imienia Purinsasu Koron
Tłumaczenie imienia Księżniczka Cologne
Stopień 4 RankRankRankRank
Atrybut Light LIGHT
Typ potwora Fairy/Xyz/Effect
Atak i obrona 500/2200
Kod 75574498
Materiały 2 potwory na poziomie 4
Tekst karty
When this card is Xyz Summoned: You can target 1 "Box of Friends" in your Graveyard; Special Summon that target. If you control another monster, your opponent cannot target this card with cards, effects, or for attacks. If a face-up Normal Monster(s) you control is destroyed by battle or by card effect and sent to the Graveyard: You can detach 1 Xyz Material from this card; Special Summon 1 Normal Monster from your Deck or Graveyard in face-up Defense Position.
Tłumaczenie
Gdy ta karta zostanie Xyz-przyzwana: możesz wybrać 1 potwora "Box of Friends" ze swojego cmentarzyska; specjalnie przyzwij ten cel. Gdy kontrolujesz jeszcze innego potwora, twój przeciwnik nie może obrać tej karty za cel innych kart, efektów lub ataków. Gdy kontrolowany przez ciebie odkryty normalny potwór/potwory zostanie zniszczony w walce lub przez efekt karty i wysłany na cmentarzysko: możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; specjalnie przyzwij 1 normalnego potwora ze swojej talii lub cmentarzyska w odkrytej pozycji obronnej.
Zestawy
Ciekawostki
Związany z archetypem/serią
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Więcej z Fandomu

Losowa wiki