Fandom

Yu-Gi-Oh! Wiki

Pyrorex the Elemental Lord

2918stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Pyrorex the Elemental Lord
Pyrorex the Elemental Lord CBLZ.png
Japońskie imię 炎霊神パイロレクス
Kana えんれいしんパイロレクス
Romaji Enreishin Pairorekusu
Poziom 8 Level.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.png
Atrybut Fire.png FIRE
Typ Dinosaur/Effect
Atak i obrona 2800/2200
Kod 35842855
Archetyp/seria Elemental Lord
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Pyrorex the Elemental Lord (jap. 炎霊神パイロレクス Enreishin Pairorekusu) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by having exactly 5 FIRE monsters in your Graveyard, and cannot be Special Summoned by other ways. When this card is Special Summoned: You can target 1 monster your opponent controls; destroy it, and if you do, both players take damage equal to half the original ATK of the destroyed monster. You can only use this effect of "Pyrorex the Elemental Lord" once per turn. If this card leaves the field, skip the Battle Phase of your next turn.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może być Normalnie przyzwana/Ustawiona. Musi być Specjalnie przyzwana (z ręki) poprzez posiadanie dokładnie 5 OGNISTYCH potworów na cmentarzysku i nie może być Specjalnie przyzwana w inny sposób. Gdy ta karta zostaje Specjalnie przyzwana: Możesz wybrać jednego potwora, którego kontroluje przeciwnik; zniszcz go, jeśli to zrobisz, obaj gracze otrzymują obrażenia równa połowie ataku zniszczonego potwora. Efektu "Pyrorex the Elemental Lord" możesz użyć tylko raz na turę. Jeśli ta karta opuszcza pole, pomiń fazę walki w swojej następnej turze.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • niemiecki: Pyrorex der Elementarherrscher
  • włoski: Pyrorex il Signore Elementale

Więcej z Fandomu

Losowa wiki