FANDOM

Raidraptor - Revolution Falcon

RR-レヴォリューション・ファルコン Raid Raptors - Revolution Falcon

Raidraptor Revolution Falcon CROS
Kana レイド・ラプターズ-レヴォリューション・ファルコン
Romanizacja imienia Reido Raputāzu - Revoryūshon Farukon
Tłumaczenie imienia ang. Drapieżny ptak nalotu - Sokół Rewolucji
jap. Drapieżne ptaki nalotu - Sokół Rewolucji
Stopień 6 RankRankRankRankRankRank
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Winged Beast/Xyz/Effect
Atak i obrona 2000/3000
Kod 81927732
Materiały 3 potwory typu Winged Beast na poziomie 6
Tekst karty
You can detach 1 Xyz Material from this card; this turn, this card can attack all monsters your opponent controls, once each. At the start of the Damage Step, if this card battles an opponent's face-up Special Summoned monster: That monster's ATK and DEF become 0. If this card has a "Raidraptor" Xyz Monster as Xyz Material, it gains this effect.

● Once per turn: You can target 1 monster your opponent controls; destroy it, and if you do, inflict damage to your opponent equal to half the ATK that monster had on the field.

Tłumaczenie
Możesz odłączyć 1 Xyz-materiał od tej karty; podczas tej tury, ta karta może zaatakować wszystkie potwory kontrolowane przez twojego przeciwnika, każdego jeden raz. Na początku kroku obrażeń, jeśli ta karta walczy z odkrytym, specjalnie przyzwanym potworem przeciwnika: atak i obrona tamtego potwora spada do 0. Jeśli ta karta ma Xyz-potwora "Raidraptor" dołączonego jako Xyz-materiał, zyskuje następujący efekt.

● Raz na turę: możesz obrać za cel 1 potwora kontrolowanego przez twojego przeciwnika; zniszcz go i gdy to zrobisz, zadaj obrażenia twojemu przeciwnikowi równe atakowi tamtego potwora, który miał na polu.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Raidraptor - Revolution Falcon (anime)

Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata