FANDOM

Forbidden & Limited List to specjalna lista wydawana przez Konami i ograniczająca użycie niektórych kart. Obecna lista jest aktualna od lipca 2015 (TCG) i października 2015 (OCG).

ForbiddenEdytuj

Forbidden (ang. Zakazany) w OCG i zaawansowanym formacie TCG, zabrania się używania kart zakazanych w talii głównej, dodatkowej i pobocznej. W formacie tradycyjnym wszystkie karty zakazane zostały jedynie ograniczone.

ListaEdytuj

LimitedEdytuj

Limited (ang. Ograniczony) w formacie tradycyjnym i zaawansowanym, są to karty, których liczba została ograniczona do jednej sztuki w talii głównej, dodatkowej i pobocznej łącznie.

ListaEdytuj

Semi-LimitedEdytuj

Semi-Limited w formacie tradycyjnym i zaawansowanym, są to karty, których liczba została ograniczona do dwóch sztuki w talii głównej, dodatkowej i pobocznej łącznie.

ListaEdytuj

UnlimitedEdytuj

Unlimited (ang. Nieograniczony) w OCG oraz w formacie tradycyjnym]i zaawansowanym TCG są to karty, które gracz może posiadać w maksymalnej ilość, tj. trzech kopiach w talii głównej, dodatkowej i pobocznej łącznie.

Nowe wpisy na liścieEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Forbidden & Limited List

  • pytanie o karty

    3 wiadomości
    • Efekty niektórych kart były poprostu zbyt silne, niektóre w pojedynkę wygrywały gry, aby temu zapobiec Konami zdecydowało się na ...
    • Dziękuję wątek Zamknięty