FANDOM

Starduston

スターダストン

Starduston PRIO
Romanizacja imienia Sutādasuton
Tłumaczenie imienia Duston gwiezdnego pyłu
Poziom 1 Level
Atrybut Dark DARK
Typ potwora Fiend/Effect
Atak i obrona ?/?
Kod 95403418
Tekst karty
Cannot be Normal Summoned/Set. Must be Special Summoned (from your hand) by sending any number of "Duston" monsters you control to the Graveyard, and cannot be Special Summoned by other ways. This card's ATK and DEF each become equal to the number of monsters sent for its Summon x 1000. Your opponent cannot Flip or Special Summon any monsters, or activate any Set Spell/Trap Cards on the field. If you control more monsters than your opponent does, destroy this card.
Tłumaczenie
Nie może zostać normalnie przyzwany/ustawiony. Musi być specjalnie przyzwany (z twojej ręki) przez wysłanie na cmentarzysko dowolnej liczby kontrolowanych przez ciebie potworów "Duston" i nie może zostać specjalnie przyzwany w żaden inny sposób. Atak i obrona tej karty wynoszą 1000 razy liczbe potworów wysłanych na cmentarzysko w celu przyzwania tej karty. Twój przeciwnik nie może odwrócić ani specjalnie przyzwać żadnych potworów lub aktywować żadnych kart zaklęć i pułapek ustawionych na polu. Jeśli kontrolujesz więcej potworów niż twój przeciwnik, zniszcz tę kartę.
Zestawy
Ciekawostki
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata