FANDOM

Stargazer Magician

星読みの魔術師

Stargazer Magician YS14
Kana ほしよみのまじゅつし
Romanizacja imienia Hoshiyomi no Majutsushi
Tłumaczenie imienia ang. Magik obserwujący gwiazdy
jap. Magik Astromancji
Poziom 5 LevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Skala wahadła 1 Pendulum Scale
Typ potwora Spellcaster/Pendulum/Effect
Atak i obrona 1200/2400
Kod 94415058
Tekst karty
Pendulum Effect:

If a Pendulum Monster you control attacks or is attacked, your opponent cannot activate Spell Cards until the end of the Damage Step. Unless you have "Magician" card or "Odd-Eyes" card in your other Pendulum Zone, this card's Pendulum Scale becomes 4.
Monster Effect:
Once per turn, when exactly 1 Pendulum Monster you control (and no other cards) is returned to your hand by your opponent's card effect (except during the Damage Step): You can Special Summon a monster with the same name as that returned to the hand.

Tłumaczenie
Efekt wahadła:

Gdy kontrolowany przez ciebie wahadłowy potwór atakuje lub zostaje zaatakowany, twój przeciwnik nie może aktywować kart zaklęć do czasu zakończenia kroku obrażeń. Jeśli nie masz karty "Magician" lub "Odd-Eyes" w swojej drugiej strefie wahadła, skala wahadła tej karty wynosi 4.
Efekt potwora:
Raz na turę, gdy dokładnie 1 kontrolowany przez ciebie wahadłowy potwór (i żadna inna karta) zostanie przywrócony do twojej ręki przez efekt karty przeciwnika (poza krokiem obrażaniem): możesz specjalnie przyzwać potwora ze swojej ręki o takim samym imieniu jak potwór przywrócony do ręki.

Zestawy
Anime

Główny artykuł: Stargazer Magician (anime)

Archetyp/Seria
Związany z archetypem/serią
Status TCG/OCG
Więcej
GaleriaRulingiErrata