FANDOM

Superheavy Great General Hisu-E
Chojo Kisho HisuI BOSH-JP
Japońskie imię 超重輝将ヒス-E
Kana ちょうじゅうきしょうヒス-イー
Romaji Chōjū Kishō Hisu-Ī
Polskie tłumaczenie Superciężki, wielki generał, Hisu-E
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Skala wahadła 1 Pendulum Scale
Typ Machine/Pendulum/Effect
Atak i obrona 1800/2800
Archetyp/seria Superheavy Samurai
Wspiera archetyp Superheavy Samurai
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Superheavy Samurai Great General Hisu-E (jap. 超重輝将ヒス-E Chōjū Kishō Hisu-Ī) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
Pendulum Effect:
You cannot Pendulum Summon monsters, except "Superheavy Samurai" monsters. This effect cannot be negated. Once per turn: You can target 1 "Superheavy Samurai" monster you control; increase its Level by 1 (even if this card leaves the field).
Monster Effect:
(This card is always treated as a "Superheavy Samurai" card.)
You can Tribute Summon this card by Tributing 1 "Superheavy Samurai" monster. When this card is Normal or Special Summoned: Change its battle position. This card can attack while in face-up Defense Position. If it does, apply its DEF for damage calculation.

Tłumaczenie Edytuj

Efekt wahadła:
Nie możesz wahadłowo przyzywać potworów innych niż potwory "Superheavy Samurai". Ten efekt nie może zostać anulowany. Raz na turę: możesz obrać za cel 1 kontrolowanego przez ciebie potwora "Superheavy Samurai"; zwiększ jego poziom o 1 (nawet jeśli ta karta opuści pole).
Efekt potwora:
(Ta karta jest zawsze kartą "Superheavy Samurai")
Możesz przyzwać tę kartę przez poświęcenie, używając 1 potwora "Superheavy Samurai" jako trybutu. Gdy ta karta zostanie normalnie lub specjalnie przyzwana: zmień jej pozycję bitewną. Ta karta może atakować w odkrytej pozycji obronnej. Jeśli tak zrobi, użyj jej obrony do kalkulacji obrażeń.

Zestawy Edytuj

OCG

Anime Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • "Hisu-E" w imieniu tego potwora można odczytać "Hisui", co oznacza jadeit w języku japońskim.

Status Edytuj