FANDOM

Superheavy Great General San-5
Chojo Kisho Sango BOSH-JP
Japońskie imię 超重輝将サン-5
Kana ちょうじゅうきしょうサン-ゴ
Romaji Chōjū Kishō San-go
Polskie tłumaczenie Superciężki, wielki generał, San-5
Poziom 1 Level
Atrybut Earth EARTH
Skala wahadła 8 Pendulum Scale
Typ Machine/Pendulum/Effect
Atak i obrona 300/500
Archetyp/seria Superheavy Samurai
Wspiera archetyp Superheavy Samurai
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Superheavy Samurai Great General San-5 (jap. 超重輝将サン-5 Chōjū Kishō San-go) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
Pendulum Effect:
If you have a Spell/Trap Card in your Graveyard, this card's Pendulum Scale becomes 4. Once per turn, when a "Superheavy Samurai" monster you control destroys an opponent's monster by battle: You can activate this effect; it can make a second attack in a row.
Monster Effect:
(This card is always treated as a "Superheavy Samurai" card.)
If you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard: You can Tribute up to 2 "Superheavy Samurai" monsters you control; draw the same number of cards you Tributed. You can only use this effect of "Superheavy Great General San-5" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Efekt wahadła:
Jeśli masz kartę zaklęcia/pułapki na swoim cmentarzysku, skala wahadła tej karty wynosi 4. Raz na turę, gdy kontrolowany przez ciebie potwór "Superheavy Samurai" zniszczy potwora przeciwnika w walce: możesz aktywować ten efekt; tamten potwór może wykonać drugi atak pod rząd.
Efekt potwora:
(Ta karta jest zawsze kartą "Superheavy Samurai")
Jeśli nie masz żadnych kart zaklęć/pułapek na swoim cmentarzysku: możesz poświęcić do 2 kontrolowanych przez ciebie potworów "Superheavy Samurai"; dobierz tyle kart, ile kart zostało poświęconych. Możesz skorzystać z tego efektu "Superheavy Great General San-5" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj