FANDOM


Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Superheavy Samurai Kokorogama-A
Chojumusha KokorogamaE BOSH-JP
Japońskie imię 超重武者ココロガマ-A
Kana ちょうじゅうむしゃココロガマ-エー
Romaji Chōjūmusha Kokorogama-Ē
Polskie tłumaczenie Superciężki Samuraj – Kokorogama-E
Poziom 3 LevelLevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Machine/Effect
Atak i obrona 100/2100
Archetyp/seria Superheavy Magician
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Superheavy Samurai Kokorogama-A (jap. 超重武者ココロガマ-A Chōjūmusha Kokorogama-Ē) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
Cannot be Normal or Special Summoned unless you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard. When you take battle damage while you have no Spell/Trap Cards in your Graveyard: You can Special Summon this card from your hand, and if you do, it cannot be destroyed by battle or card effects for the rest of this turn.

Tłumaczenie Edytuj

Nie może zostać normalnie lub specjalnie przyzwany, chyba że nie masz żadnych kart zaklęć/pułapek na swoim cmentarzysku. Gdy otrzymasz obrażenia bitewne podczas gdy nie masz żadnych kart zaklęć/pułapek na swoim cmentarzysku: możesz specjalnie przyzwać tę kartę ze swojej ręki i gdy to zrobisz, ta karta nie może zostać zniszczona w walce lub przez efekty kart przez resztę tej tury.

Zestawy Edytuj

OCG

Anime Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Imię tej karty to gra słów od "Kokorogamae", co oznacza "gotowość" w języku japońskim.

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.