FANDOM


Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Swordsmith of Shiranui
Shiranui no Kanachi BOSH-JP
Japońskie imię 不知火の鍛師
Kana しらぬいのかなち
Romaji Shiranui no Kanachi
Polskie tłumaczenie Kowal Shiranui
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Fire FIRE
Typ Zombie/Effect
Atak i obrona 1000/0
Archetyp/seria Shiranui
Wspiera archetyp Shiranui
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Swordsmith of Shiranui (jap. 不知火の鍛師 Shiranui no Kanachi) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
If this card on the field is sent to the Graveyard as a Synchro Material: You can add 1 "Shiranui" card from your Deck to your hand, except "Swordsmith of Shiranui". You can only use this effect of "Swordsmith of Shiranui" once per turn. If this card is banished: You can activate this effect; for the rest of this turn, Zombie-Type monsters you control cannot be destroyed by battle.

Tłumaczenie Edytuj

Jeśli ta karta na polu zostanie wysłana na cmentarzysko jako materiał synchroniczny: możesz dodać do swojej ręki 1 kartę "Shiranui" ze swojej talii, oprócz "Swordsmith of Shiranui". Możesz skorzystać z tego efektu "Swordsmith of Shiranui" tylko raz na turę. Jeśli ta karta zostanie zbanowana: możesz aktywować ten efekt; przez resztę tej tury, kontrolowane przez ciebie potwory typu Zombie nie mogą zostać zniszczone w walce.

Zestawy Edytuj

OCG

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.