FANDOM


Synchron Carrier
Synchron Carrier SDSE
Japońskie imię シンクロン・キャリアー
Romaji Shinkuron Kyariā
Polskie tłumaczenie Synchron-przewoźnik
Poziom 2 LevelLevel
Atrybut Earth EARTH
Typ Machine/Effect
Atak i obrona 0/1000
Kod 62125438
Archetyp/seria Synchron
Wspiera archetyp Synchron
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Synchron Carrier (jap. シンクロン・キャリアー Shinkuron Kyariā) – karta potwora TCG/OCG.

Tekst karty Edytuj

During your Main Phase, you can Normal Summon 1 "Synchron" monster in addition to your Normal Summon/Set. (You can only gain this effect once per turn.) If another "Synchron" monster is sent to your Graveyard as a Synchro Material for the Synchro Summon of a Warrior or Machine-Type Synchro Monster, while you control this card: You can Special Summon 1 "Synchron Token" (Machine-Type/EARTH/Level 2/ATK 1000/DEF 0). You can only use this effect of "Synchron Carrier" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Podczas twojej fazy głównej, możesz dodatkowo normalnie przyzwać 1 potwora "Synchron", oprócz twojego normalnego przyzwania/ustawienia (możesz uzyskać ten efekt tylko raz na turę). Podczas gdy kontrolujesz tę kartę, jeśli inny potwór "Synchron" zostanie wysłany na cmentarzysko jako synchroniczny materiał do synchronicznego przyzwania synchronicznego potwora typu Warrior lub Machine: możesz specjalnie przyzwać 1 "Synchron Token" (typ Machine/ZIEMIA/poziom 2/ATK 1000/DEF 0). Możesz skorzystać z tego efektu "Synchron Carrier" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

TCG
OCG

Status Edytuj

W innych językach Edytuj

  • francuski: Transporteur Synchronique
  • hiszpański: Trasportatore Synchron
  • niemiecki: Synchronträger
  • włoski: Trasportatore Synchron

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.