FANDOM

Ten artykuł dotyczy legalnej wersji karty The Winged Dragon of Ra. Jeśli szukałeś jej pierwszej wersji, zob. The Winged Dragon of Ra (oryginalna wersja).

The Winged Dragon of Ra

ラーの翼神竜

The Winged Dragon of Ra PGLD
Kana ラーのよくしんりゅう
Romanizacja imienia Rā no Yokushinryū
Tłumaczenie imienia ang. Skrzydlaty smok Ra
jap. Boski skrzydlaty smok Ra
Poziom 10 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Divine DIVINE
Typ potwora Divine-Beast/Effect
Atak i obrona ?/?
Tekst karty
Cannot be Special Summoned. Requires 3 Tributes to Normal Summon (cannot be Normal Set). This card's Normal Summon cannot be negated. When Normal Summoned, other cards and effects cannot be activated. When this card is Normal Summoned: You can pay Life Points so that you only have 100 left; this card gains ATK and DEF equal to the amount of Life Points paid. You can pay 1000 Life Points, then target 1 monster on the field; destroy that target.
Tłumaczenie
Nie może zostać specjalnie przyzwany. Wymaga 3 trybutów do normalnego przyzwania (nie może zostać normalnie ustawiony). Normalne przyzwanie tej karty nie może zostać anulowane. Gdy ta karta zostanie normalnie przyzwane, inne karty i efekty nie mogą zostać aktywowane. Gdy ta karta zostanie normalnie przyzwana: możesz zapłacić tyle punktów życia, że zostanie ci tylko 100; ta karta zyskuje atak i obronę równą liczbie zapłaconych punktów życia. Możesz zapłacić 1000 punktów życia, po czym obrać za cel 1 potwora na polu; zniszcz ten cel.
Zestawy
Archetyp/Seria
Status TCG/OCG
W innych językach
Więcej
GaleriaRulingiErrata