FANDOM


Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Twilight Ninja - Shingetsu
Tasogare no Ninja Shingetsu BOSH-JP
Japońskie imię 黄昏の忍者-シンゲツ
Kana たそがれのにんじゃ-シンゲツ
Romaji Tasogare no Ninja - Shingetsu
Polskie tłumaczenie Ninja zmierzchu, Shingetsu
Poziom 4 LevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Warrior/Effect
Atak i obrona 1500/100
Archetyp/seria Ninja
Wspiera archetyp Ninja
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Twilight Ninja - Shingetsu (jap. 黄昏の忍者-シンゲツ Tasogare no Ninja - Shingetsu) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
Your opponent cannot target "Ninja" monsters you control for attacks or with card effects, except this one. If this card is destroyed by battle and sent to the Graveyard, or if this card in your possession is destroyed by an opponent's card effect and sent to your Graveyard: You can add 1 "Ninja" monster from your Deck to your hand, except "Twilight Ninja - Shingetsu". You can only use this effect of "Twilight Ninja - Shingetsu" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Twój przeciwnik nie może obierać za cel ataków lub efektów kart kontrolowanych przez ciebie potworów "Ninja", oprócz tego. Jeśli ta karta zostanie zniszczona w walce i wysłana na cmentarzysko lub jeśli ta karta w twoim posiadaniu zostanie zniszczona przez efekt karty przeciwnika i wysłana na cmentarzysko: możesz dodać do swojej ręki 1 potwora "Ninja", oprócz "Twilight Ninja - Shingetsu". Możesz skorzystać z tego efektu "Twilight Ninja - Shingetsu" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

OCG

Anime Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • "Shingetsu" oznacza "półksiężyc" w języku japońskim.

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.