FANDOM


Ta karta nie miała jeszcze premiery w TCG i używa nieoficjalnej angielskiej nazwy jako tytułu artykułu.

Twilight Ninja Shogun - Getsuga
Tasogare no Ninja Shogun Getsuga BOSH-JP
Japońskie imię 黄昏の忍者将軍-ゲツガ
Kana たそがれのにんじゃしょうぐん-ゲツガ
Romaji Tasogare no Ninja Shōgun - Getsuga
Polskie tłumaczenie Ninja-szogun zmierzchu, Getsuga
Poziom 8 LevelLevelLevelLevelLevelLevelLevelLevel
Atrybut Dark DARK
Typ Warrior/Effect
Atak i obrona 2000/3000
Archetyp/seria Ninja
Wspiera archetyp Ninja
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Twilight Ninja Shogun - Getsuga (jap. 黄昏の忍者将軍-ゲツガ Tasogare no Ninja Shōgun - Getsuga) – karta potwora OCG.

Tekst karty Edytuj

Angielski tekst tej karty jest nieoficjalny.
You can Tribute Summon this card by Tributing 1 "Ninja" monster. If this card is in Attack Position: You can target 2 "Ninja" monsters in your Graveyard, except "Twilight Ninja Shogun - Getsuga"; change this card to Defense Position, and if you do, Special Summon those targets. You can only use this effect of "Twilight Ninja Shogun - Getsuga" once per turn.

Tłumaczenie Edytuj

Możesz przyzwać tę kartę przez poświęcenie, używając 1 potwora "Ninja" jako trybutu. Jeśli ta karta znajduje się w pozycji ataku: możesz obrać za cel 2 potwory "Ninja" na twoim cmentarzysku, oprócz "Twilight Ninja Shogun - Getsuga"; zmień tę kartę do pozycji obrony i gdy to zrobisz, specjalnie przyzwij te cele. Możesz skorzystać z tego efektu "Twilight Ninja Shogun - Getsuga" tylko raz na turę.

Zestawy Edytuj

OCG

Anime Edytuj

Status Edytuj

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.