FANDOM

ZW - Leo Arms

ZW-獣王獅子武装

ZW Leo Arms CBLZ.png
Kana ゼアル・ウェポン-ライオ・アームズ
Romanizacja imienia Zearu Wepon - Raio Āmuzu
Stopień 5 Rank.pngRank.pngRank.pngRank.pngRank.png
Atrybut Light.png LIGHT
Typ potwora Beast/Xyz/Effect
Atak i obrona 3000/1200
Kod 60992364
Materiały 2 potwory na poziomie 5
Tekst karty
This card cannot attack your opponent directly. Once per turn: You can detach 1 Xyz Material from this card; add 1 "ZW -" monster from your Deck to your hand. You can target 1 "Utopia" monster you control; equip this monster on the field to that target. It gains 3000 ATK. During your Battle Phase, if a monster attacked this turn while equipped with this card: You can send this Equip Card to the Graveyard; the monster that was equipped with this card can make a second attack, on an opponent's monster, during this Battle Phase.
Tłumaczenie
Ta karta nie może atakować twojego przeciwnika bezpośrednio. Raz na turę: Możesz odłączyć 1 Xyz-Materiał od tej karty; weź jednego potwora "ZW -" ze swojej talii do ręki. Możesz wybrać jednego potwora "Utopia", którego kontrolujesz; wyposaż tego potwora będącego na polu do wybranego. Zyskuje on 3000 ataku. W trakcie twojej fazy walki, jeśli potwór atakował tej tury, będąc wyposażonym w tę kartę: Możesz wysłaćkartę ekwipunku na cmentarz; potwór, który był wyposażony w tę kartę może wykonać drugi atak, na potworze przeciwnika, w trakcie tej fazy walki.
Zestawy
Archetyp/Seria
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Więcej z Fandomu

Losowa wiki