FANDOM

ZW - Lightning Blade

ZW-雷神猛虎剣

ZW Lightning Blade CBLZ.png
Kana ゼアル・ウェポン-ライトニング・ブレード
Romanizacja imienia Zearu Wepon - Raitoningu Burēdo
Tłumaczenie imienia jap. Broń ZEXAL - Ostrze Błyskawicy
Poziom 5 Level.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.png
Atrybut Light.png LIGHT
Typ potwora Beast/Effect
Atak i obrona 1200/2000
Kod 45082499
Tekst karty

You can target 1 face-up "Utopia" monster you control; equip this card from your hand or side of the field to that target. It gains 1200 ATK. While this card is equipped to a monster by this effect, "ZW -" cards cannot be destroyed by your opponent's card effects. If the equipped monster would be destroyed, you can destroy this Equip Card instead. You can only control 1 "ZW - Lightning Blade".

Warrior-Type
You can target 1 face-up "Number C39: Utopia Ray" you control; equip this card from your hand to that target. It gains 1200 ATK. While this card is equipped to a monster by this effect, Spell and Trap Cards you control cannot be targeted by card effects. If the equipped monster would be destroyed by a card effect, you can return this Equip Card to the hand instead.

Tłumaczenie

Możesz wybrać jedną odkrytą kartę potwora "Utopia", którą kontrolujesz; ekwipuj tę kartę ze swojej ręki lub z pola do tej karty. Zyskuje 1200 punktów ataku. Dopóki ta karta jest dołączona do potwora przez ten efekt, karty "ZW -" nie mogą zostać zniszczone przez efekty kart przeciwnika. Gdyby potwór wyekwipowany w tę kartę miał zostać zniszczony, możesz zamiast tego zniszczyć tę kartę ekwipunku. Możesz kontrolować tylko jedną kartę "ZW - Lightning Blade".

Możesz wybrać jednego "Number C32: Utopia Ray", którego kontrolujesz; ekwipuj tę kartę ze swojej ręki do tego potwora. Zyskuje on 1200 punktów ataku. Dopóki ta karta jest wyekwipowana do potwora przez ten efekt, zaklęcia i pułapki, które kontrolujesz nie mogą stać się celem efektów kart przeciwnika. Gdyby wyekwipowany potwór miał zostać zniszczony przez efekt karty, możesz zamiast tego przywrócić tę kartę do swojej ręki.

Zestawy
Archetyp/Seria
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Więcej z Fandomu

Losowa wiki