Fandom

Yu-Gi-Oh! Wiki

ZW - Tornado Bringer

2918stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
ZW - Tornado Bringer

ZW-風神雲龍剣

ZW Tornado Bringer CBLZ.png
Kana ゼアル・ウェポン-トルネード・ブリンガー
Romanizacja imienia Zearu Wepon - Torunēdo Buringā
Tłumaczenie imienia jap. Broń ZEXAL - Sprowadzający Tornada
Poziom 5 Level.pngLevel.pngLevel.pngLevel.pngLevel.png
Atrybut Wind.png WIND
Typ potwora Dragon/Effect
Atak i obrona 1300/1800
Kod 81471108
Tekst karty

You can target 1 "Utopia" monster you control; equip this card from your hand or side of the field to that target. It gains 1300 ATK. While this card is equipped to a monster by this card effect, the equipped monster cannot be targeted by card effects. If the equipped monster would be destroyed by a card effect, you can destroy this Equip Card instead. You can only control 1 "ZW - Tornado Bringer".

Warrior-Type
You can target 1 face-up "Number C39: Utopia Ray" you control; equip this card from your hand to that target. It gains 1300 ATK. The equipped monster cannot be targeted by effects that would destroy cards. If the equipped monster would be destroyed, you can return this Equip Card to the hand instead.

Tłumaczenie

Możesz wybrać jedną kartę potwora "Utopia", którą kontrolujesz; ekwipuj tę kartę ze swojej ręki lub pola do tego potwora. Zyskuje on 1300 punktów ataku. Dopóki ta karta jest wyekwipowana do potwora przez ten efekt, wyekwipowany potwór nie może stać się celem efektów kart. Gdyby wyekwipowany potwór miał zostać zniszczony przez efekt karty, możesz zamiast tego zniszczyć tę kartę ekwipunku. Możesz kontrolowac tylko jednego "ZW - Tornado Bringer".

Możesz wybrać jednego odkrytego "Number C39: Utopia Ray", którego kontrolujesz; ekwipuj tę kartę ze swojej ręki do tego potwora. Zyskuje on 1300 punktów ataku. Wyekwipowany potwór nie może stać się celem efektów, które niszczą karty. Gdyby wyekwipowany potwór miał zostać zniszczony, możesz zamiast tego przywrócić tę kartę do swojej ręki.

Zestawy
Archetyp/Seria
Więcej
GaleriaRulingiErrata

Więcej z Fandomu

Losowa wiki